ΤΟ ΑΙΘΕΡΙΚΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ-ΤΗΛΕΠΑΘΗΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τρίτη 1 Απριλίου 2008

Α. ΑΙΣΘΑΝΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑ

ΟΙ ΔΟΤΕΣ ΤΟΥ ΑΙΣΘΑΝΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ

Οι μη ενσαρκωμένες οντότητες, που μεταχειρίζονται αυτή τη μέθοδο επικοινωνίας, χρησιμοποιούν το εγκεφαλικό ή το φωνητικό σύστημα του μέντιουμ. Οι οντότητες αυτές, δεν είναι υψηλής εξέλιξης και είναι εντελώς ανίκανες να χρησιμοποιήσουν μεθόδους του νοητικού πεδίου.

  • Μερικοί παίρνουν διδασκαλία από μη ενσαρκωμένες οντότητες, εξέλιξης, όχι μεγαλύτερης της δικής τους και κάποτε μικρότερης. Οι ψυχές, που ετοιμάζονται να πάρουν ανθρώπινα σώματα, είναι βαθιά απασχολημένες στο έργο του διαλογισμού τους, κατά το οποίο προετοιμάζουν την ενσάρκωσή τους. Στις συνηθισμένες πνευματικές συγκεντρώσεις, τα μέτριας εμβέλειας μέντιουμ είναι αδύνατον να τις αντιληφθούν και να επικοινωνήσουν μαζί τους. Το πολύ να επικοινωνήσουν με ψυχές που εντελώς πρόσφατα πέρασαν από την άλλη πλευρά και βρίσκονται σε μια κατάσταση βαθιάς αφαίρεσης μεν, διαφορετικού τύπου δε.
  • Μερικοί απλά έλκουν το περιεχόμενο από το δικό τους υποσυνείδητο. Έτσι έχουμε κοινοτυπίες, ντυμένες με χριστιανική φρασεολογία και μυστικιστικές αποχρώσεις του παρελθόντος.

ΟΙ ΠΟΜΠΟΙ ΤΩΝ ΑΙΣΘΑΝΤΙΚΩΝ ΠΕΔΙΩΝ

ΤΑ ΜΕΝΤΙΟΥΜ

Μερικοί πομποί εργάζονται ολοκληρωτικά στα αισθαντικά πεδία . Το έργο τους κατά συνέπεια είναι έργο θυμαπάτης. Είναι μη συνειδητά μέντιουμ, ανίκανα να ελέγξουν την πηγή από την οποία προέρχεται η διδασκαλία. Αν λένε ότι γνωρίζουν, συχνά σφάλλουν. Οι δηλώσεις που γίνονται από τα προσωρινά μέντιουμ, δε χρησιμοποιούνται κατά κανόνα από τους μαθητές, παρ’όλο που η απευθείας φωνή, είχε τη χρησιμότητά της κατά καιρούς.

Η ιδιότητα του μέντιουμ, συνήθως εκφράζει την διαδικασία που ακολουθείται από εκείνον που περιορίζεται εξ ολοκλήρου, στα αισθαντικά πεδία. Η ιδιότητα του μέντιουμ είναι επικίνδυνη, επειδή το νοητικό σώμα δεν παίζει ενεργό ρόλο και η ψυχή κατά συνέπεια δεν έχει τον έλεγχο. Το μέντιουμ είναι ένα ασυνείδητο όργανο. Δεν είναι αυτό το ίδιο ο ελέγχων παράγων. Είναι αυτός που ελέγχεται.

ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΙΣΘΑΝΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Οι μέθοδοι επικοινωνίας πάνω στο αισθαντικό πεδίο είναι το άκουσμα, το κοντύλι, η αυτόματη γραφή, η φωνή που έρχεται απευθείας.

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΑ ΕΓΩΚΕΝΤΡΙΚΑ ΣΤΑΔΙΑ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ

Όταν το ελατήριο του μαθητή είναι εγωκεντρικό, στην προσπάθειά του να αποτυπώσει εντυπώσεις από τη ψυχή του και την Πνευματική Ιεραρχία, στρέφεται ενδοσκοπικά στον εαυτό του και αιχμαλωτίζεται στο αισθαντικό πεδίο.

Αποτυπώνει λοιπόν στη μαγνητική του αύρα

  • μορφές και σκέψεις με κατώτερα, αισθαντικά ελατήρια, βαυκαλιζόμενος ότι πρόκειται για «κάθετες εντυπώσεις», για τις οποίες βεβαίως δεν διαθέτει ακόμη την ποιοτική διάκριση
  • τις παραμορφωμένες αντανακλάσεις των ανώτερων κόσμων, όπως τις βλέπει μέσα από το απατηλό καλειδοσκόπιο, των αισθαντικών πεδίων.

ΠΡΟΣΟΧΗ

Ο αληθινός μαθητής αντιμετωπίζει το υποχρεωτικό πέρασμα από αυτή τη φάση της θυμικής αυταπάτης

  • μαθαίνοντας να αποτυπώνει συνειδητά την επικλητική ανθρώπινη ανάγκη, να αντιλαμβάνεται πού, πώς και πότε είναι δυνατή η βοήθεια
  • καθαρίζοντας τη μαγνητική του αύρα από τις παρεμποδιστικές μορφοσκέψεις, τους πόθους και τις πάσης φύσεως επιθυμίες σβήνοντάς τες από έλλειψη προσοχής
  • ισχυροποιώντας τη μαγνητική του αύρα, ελαττώνοντας τις εγωιστικές σκέψεις, λόγια και πράξεις και αυξάνοντας τον θετικό οραματισμό και την θετική δραστηριότητα
  • ταυτόχρονα καθαρίζει και τον γύρω αισθαντικό κόσμο με τον οποίο βρίσκεται σε επαφή.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]



<< Αρχική σελίδα