ΤΟ ΑΙΘΕΡΙΚΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ-ΤΗΛΕΠΑΘΗΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τρίτη 1 Απριλίου 2008

ΔΥΟ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ

Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΚΑΤΑΚΡΗΜΝΗΣΗ

Θα δίνεται σε όσους είναι έμπιστοι, αλλά ο καιρός της γενικής της χρησιμοποίησης δεν έχει έρθει ακόμα. Θα πρέπει πρώτα το έργο των εσωτερικών σχολών να φθάσει σε μια πιο συγκεκριμένη φάση ανάπτυξης. Οι συνθήκες δεν είναι ακόμα κατάλληλες, αλλά η ανθρωπότητα παροτρύνεται να είναι έτοιμη, με ανοικτό μυαλό και προπαρασκευασμένη γι αυτή την εξέλιξη.

Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΟΡΦΟΣΚΕΨΕΩΝ

Θα έλθουν αργότερα σε ενσάρκωση άτομα που θα έχουν τη δύναμη να υλοποιούν προσωρινά μορφές-σκέψεις , να τις ζωογονούν και να επιτρέπουν στο ευρύ κοινό να τις βλέπει. Όμως ο καιρός δεν έφτασε ακόμα γιατί υπάρχει πολύς φόβος και όχι αρκετή εμπειρία της αλήθειας μέσα στον κόσμο.

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

Πρέπει να αποκτηθεί περισσότερη γνώση σχετικά με τη φύση της σκέψης και της ύλης και αυτό πρέπει να γίνει πειραματικά από όσους διαθέτουν οξείες και εκγυμνασμένες διάνοιες, ένα ανώτερο βαθμό κραδασμού και σώματα που έχουν δομηθεί από την πιο λεπτή ύλη. Για να επιτευχθεί αυτό πρέπει να υπάρχει αυτοπειθαρχία, αυταπάρνηση και εγκράτεια.

ΟΔΗΓΙΕΣ

Ο μαθητής πρέπει:

1. Να είναι κύρια και αποκλειστικά απασχολημένος με τα απαιτούμενα βήματα και στάδια που πρέπει να εκδηλωθούν στη ζωή του και να διώξει τις σπαταλημένες εκείνες στιγμές, διαθέσεις και περιόδους σκέψεις, που τόσο συχνά απασχολούν το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου της σκέψης του.

2. Να ασχολείται

· με το τι κάνει ο ίδιος με τη δική του πλευρά του ζητήματος και όχι με το τι κάνει και το τι σκέπτεται γι αυτόν ο Διδάσκαλός του, εάν έχει.

· με τον εξοπλισμό του και την εξάρτησή του για να είναι χρήσιμη και αποτελεσματική η συνεργασία του.

· με το ποια είναι τα απαιτούμενα προσόντα για τη μαθητεία και όχι τι κυκλοφορεί γύρω από το Διδάσκαλο.

· με την έρευνα των περιορισμών του και ικανοτήτων του και όχι με τη ζωή των Μυστών.

· με την υπομονετική εξοικείωση με τις ορθές συνήθειες και τρόπους εργασίας για τη ζωή του σαν μελλοντικού χρήσιμου μαθητή και όχι με την έρευνα των συνηθειών και των μεθόδων των Διδασκάλων.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]



<< Αρχική σελίδα